domingo, 23 de febrero de 2014

Partit de futbol

Quan vaig començar el Rossinyol, vaig pesar que seria adient fer una trobada amb diversos mentorats i mentors per coneix-se’ns entre nosaltres ja que jo havia iniciat el projecte tard i no havia tingut l'oportunitat de tenir contacte amb cap altre participant. Així doncs, vaig proposar organitzar un partit de futbol (donat que l'Adama li agrada molt jugar-hi) entre mentorats i mentors. Semblava que era difícil coincidir amb el dia però finalment ho vam aconseguir. 

El dimecres passat dia 19 de febrer, vam ajuntar-nos en total 10 participants del projecte, en Gerard, la Núria, l'Ot, en David i jo amb els nostres nens i vam jugar un partit de futbol al parc de la Devesa. El partit va ser engrescador, divertit, vam fomentar el joc en equip i desvalorar la competivitat. Va ser interessant organitzar aquesta trobada on hi regia la diversitat d'edats sense ser un handicap. 

Animem als demés participants a apuntar- se a la propera, hi ha lloc per tothom!



No hay comentarios:

Publicar un comentario