miércoles, 12 de febrero de 2014

Explotem l'Espai Gironès

La trobada anterior l'Adama em va demanar que el següent dia anéssim a l'Espai Gironès. Així doncs, la segona trobada va ser al lloc desitjat pel nen. A l'arribar allà, vam entrar en primer lloc a la botiga d'animals i vam observar els petits secrets de la fauna animal. L'Adama mirava els animals amb aire encuriosit i m'anava preguntant quins eren alguns d'ells que no coneixia. Així, vaig ampliar els seus coneixements entorn el món animal. A més, vaig esbrinar quin era el seu animal preferit, el conill. (Em plantejo doncs una posterior sortida amb ell a una granja).

Després vam passejar per allà, entrant en una sala recreativa on el nen va proposar-me fer una carrera de cotxes (òbviament va guanyar ell). Vam fer un bona passejada per l'Espai i un cop explorat el lloc vam seure en un banc per descansar. No sabia què més fer i vaig optar per treure el joc de cartes que sempre porto a sobre. Vaig pensar que allò no l'entusiasmaria però la reacció va ser tota la contrària. Vaig ensenyar-li el joc del rellotge on s'ha de comptar de l'1 al 12 i vam fer al voltant de 5 partides! L'Adama reia, s'enfadava quan perdia, feia trampes...La veritat és que aquella mitja hora va ser profitosa i divertida.

A vegades les coses que no planeges, les que surten espontàniament són les que millor funcionen!


No hay comentarios:

Publicar un comentario