jueves, 13 de febrero de 2014

Càmara i acció!


Com que en la trobada anterior vaig denotar una afinitat per part del nen amb els jocs de taula, vaig decidir regalar-li tres jocs, un Mikado, una Oca i un Dòmino. Quan vaig anar a buscar-lo, l'Adama mirava curiós la bossa que jo portava i vaig donar-li entre bromes i riures l'obsequi. La cara de l'infant es va il·luminar quan vaig dir-li que era un regal per ell, la seva sensació era de sorpresa i d'alegria al saber que algú havia pensat en ell. La seva mirada i somriure va deixar entreveure un agraïment sincer i profund. 

A les 17h de la tarda l'Adama i jo vam anar al Museu del Cinema. Vam estar sols caminant per aquell espai tant misteriós. Ens vam sorprendre de la quantitat de càmeres, diapositives, fotografies antigues que hi havia exposades. Llegíem plegats els rètols per saber de la història del cinema, ens fèiem fotos, tocàvem els elements, semblàvem dos nens bocabadats amb l'espai que estàvem descobrint.
Al finalitzar la visita, vaig dur l'Adama a una cafeteria antiga del barri vell, vam jugar amb els jocs que li havia regalat tot degustant un tros de coca. 
L'estona ens va passar volant.






No hay comentarios:

Publicar un comentario